melsaanne Busmumyy ayy sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🥹 bende 10 eylülde 35 haftalık oluyorum o zaman gün alacağım heyecanlıyım🥲
mucizebebegimmm Busmumyy Oyy maşallah, vaktinde sağlıkla kucağınıza alın amin 🙏🏻 kolay bi doğum diliyorum inşallah 🙏🏻 🌸
ynzl Edizhr ben de yarın gün alacağım. Doktorum 39 bitmeden almam demişti ama 39+3’ü istesem çok geç olur mu acaba diye kararsızım. Doktor da muhtemelen 39+0 veya +1 diyecek. Ben pazartesi olsun diye +3’ü düşündüm
Edizhr nilsumm çok şükür canım yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik 🤲🏻 merak etme valla göz açıp kapayincaya kadar geçiyor gerçekten
NereyeKoyduysanOrdadir Busmumyy ben de bugun 36 oldum. 25 Eylüle gün verdi cuma gunu doktor, bakalım bizim kız sabredecek mi o güne kadar 39+4 olacağız :)