habibea123 Kızlar kafam çok karışık aynı durumu yaşayan veya tanıdığı olan var mı ?? 6+4 gittiğim de tekil gebelikte 8. De gittim ikiz gebelikti ama diğer küçüktü sonradan gelişiyor mu yoksa düşüyor mu acaba
3boysmom habibea123 yani benimkilerin arasında 5 gün var hemen hemen. 1 hafta vs oynama olabiliyor. biraz daha büyüdüklerinde net anlaşılır🙏 hayırlı olsun🌸
66_66 habibea123 merhabalar benim de bebeklerinin arasında 4 gün dr bunun normal olduğunu zamanla da farkın kapanabileceğini aöyledi
Havin49_ habibea123 gayet normal cnm benim bi bebeğim en son gittiğimde 8 haftalık diğer bebeğim 6+5 haftalıktı doktor büyğdğkçe o fark kapanır korkma dedi
habibea123 3boysmom Benimkisi arası daha fazla biri 8 haftalık kalp atışı var ve ultrason da çok belirgin diğeri ise çok küçük henüz kalp atışı duymadık
habibea123 66_66 Benimkisi arası daha fazla biri 8 haftalık kalp atışı var ve ultrason da çok belirgin diğeri ise çok küçük henüz kalp atışı duymadık
habibea123 Benimkisi arası daha fazla biri 8 haftalık kalp atışı var ve ultrason da çok belirgin diğeri ise çok küçük henüz kalp atışı duymadık
thecansu Bugün aynı haberi aldım. 2 farklı kese ve 2 adet kalp atışı duyduk. Birisi 8 hafta 3 günlük ama diğeri gelişim olarak 6 haftalık görünüyor. Arada 15 gün gelişim farkı var. Takip edeceğiz dedi doktorum. Ben de merak ediyorum bu sorunun yanıtını.
Bebegim3444 habibea123 ikizler arasında her zaman fark olur. Benmde üç gün ile başladı bir hafta oldu. Ama hep kontrol altındaydım. Belli bir aralık oluştuğu zaman çok fazla kilo farkı perinataloji tarafından takipli oluyorsunuz. İlerleyen haftalarda göreceksiniz bir bebek bir iki hafta kilo alıyor sonra diğer bebek alıyor onun için de kontrol sıklığı çok oluyor doktor tarafından
Fuunndaaa Ben ilk gittiğimde aralarında bir hafta fark vardı iki hafta sonra 4 güne düştü 1 hafta sonrada 2 güne düştü doktor bir hafta fark olduğu zamanda normal demişti