Mehtapp06 Kubrakose bende Sincan Lokman hekim e gidiyorum gönderi güncel kalsın belki bi Doğum yapan görür
Necla06 Kubrakose 28 Aralık’ta Doğum yaptım doktorum Aysun hanımdı. Aşırı derecede pozitif bir insan ben çok memnun kaldım hem kendisi hem Hemsire ve ebeler müthiş insanlar. 34. Haftada zorunlu doktor arayışından dolayı tanıştık kendisiyle.
Seden Kaynana postu değil ya yazmazlar canim.. Bnde oraya gidiyorm cok az bi sure kaldi dogumuma epidural olan var mi bnde onu sormuştum gecen gün kimse yazmadi malesef. Hangi doktora gidiyosun acaba
Busrahanifi O hastanede yenidoğan yoğun bakim var mı ve de erişkin yoğun bakim her ihtimali düşünmek lazm Allah korusun tabii ki de ama bence hastane seçiminde en önemli kriterlerden biri
Kubrakose Busrahanifi evet var bizde ona göre tercih ettik zaten ETLİK LOKMAN hekime gidiyordum yokmuş orda evime yakın diye tercih etmiştim ama olmadığı için Sincan’a gidiyorum 32+4 olduk
Kubrakose Ada06 35 TL gibi bişey verdik sanırım biz yanlış hatırlamıyorsam 50 değildi fazlada değildi
Ada06 RecebinEsrasi fiyat bilgisi vermiyorlar canım . Birde ayrıntılı ultrason fiyatını öğrenmem lazım