Ulkumom zeynepsena01 bebiş doğduğunda kızım tam 5 yaşında olacak. Yalnız ben aradı 4 yaş gibi planlamıştım ama Allah’ın planı öyle değilmiş vermedi rabbim şimdi verdi.
zhrabrk zeynepsena01 hamileyim şu an doğum yapıcağım zaman oğlum 5 yaşına girmiş olacak bence ideal olduğunu düşünüyorum.
Ozgenurribo zeynepsena01 oğlum şimdi 5 yaşında mayıs gibi doğarsa 5.5 yaş olacak aralarında iyi bence
2Princess1Mom zeynepsena01 3 yaş olsun istemiştim ama nasip olmadı, şimdi büyük kızım 5.5 yaşında küçük kızım 1 ay 21 günlük 🥰
Queenhera Benim kızım daha 3,5 aylık 😂 İkinciyi yaparsam Allah kısmet ederse 4-5 sene sonra düşünüyorum. İdeal gibi geliyor. Allahın işi tabi yine de 🙏🏻
Meleekdincc Doğumum mart’ta gözüküyor kızım tam 4.5 yaşına gelmiş oluyor yaş aralığı çok ideal bence çünkü herhangi bir şey olduğunda konuşarak sakinleştirebileceğim bir yaşta 4 yada 5 yaşın çok ideal olduğunu düşünüyorum 🌸
ipekmom_ zeynepsena01 2-3yaş aralığı düşünüyordum doğum yaptığımda inşallah kızımda 31aylık olacak, tam ortası 2.5yaş 😊