2.5senelik sürecin sonunda hsg sonrası tüplerimin tıkalı olduğu bu sebeple de tüp bebek yaptırmamın daha mantıklı olduğunu söyledi doktorum.
Yumurta takibi yapılıyor senelerdir bende sıkıntı yok, eşimde de spermde sıkıntı yok çok şükür. Bu durumda tüp bebek açısından avantajlı sayılabilir miyiz? Önemli olan detay ne tüp bebekte?