nazzmomyy lütfen sinirlenmeyin ama daha cinsiyet bile belli olmadığına göre tahminimce ortalama 12 haftadan küçüksünüz. 26.haftama giriyorum inanın 3-4 parça yenidoğan takımından başka hiçbir şey almadım. Bu ay itibariyle başlayacağım. Tabikide ben de her şeyin iyi gideceğine inanıyorum, evrene iyi enerji yollamanın çok doğru olduğuna inanıyorum ama hem maddi hem manevi olarak bence sizin için gerçekten çok erken 🙏🏼
Yine de illaki alacağım derseniz unisex yenidoğan takımları, biberon, emzik, pişik kremi, göğüs kalkanı, 1-2 paket bez ve ıslak mendil (pişik yapabilir o yüzden çok almayın), müslin örtü, eldiven, şapka tarzında şeyler alabilirsiniz. Daha da açılayım derseniz odasını yapmaya başlayın, bebek arabası falan alın 🥲😇