busrao53 Merhaba bayanlar . 16 haftalık gebeyim. Gebeliğimin başından berı ağzımda sanki ilaç yutmuşumda acı tadı kalmış gibi bir tat var . 4 aya geçer diye düşündüm ama hala geçmedi başına gelen var mı? Çok muzdaribimm
pozitifanne06 busrao53 ayyy ilk gebelikte olmuştu berbat bi şey doğumdan sonra bile iki ay devam etti sonra geçti :(((
Lmnakdnc busrao53 bendede bi dönem oldu ama sonra geçti sizin kadar uzun sürmedi inşallah sizinkide geçer çok rahatsız edici
Kubrakopuz53 busrao53 diş etleri hassaslaşıyor bende de sabah uyandığımda kan tadı gibi geliyordu geçti sonra
bebetomveben_ busrao53 tat biraz ama bende de tükürük birikmesi var yutamıyorum birden çoğalıyor sizde var mı bu durum acaba
busrao53 pozitifanne06 ay şuan korktum . O kadar devam edermi ki . Gerçekten insanı aşırı mutsuz eden bi durum. Sürekli ağzımda karanfil çiğniyorum.
pozitifanne06 busrao53 kişiden kişiye değişiyor bu ikinci gebeligim ve hiç olmadı çok şükür 😀 bi garantisi yok işte doktora sorsan hepsi normal diyo çözüm de bulamıyorlar. Prilam birazcik azaltiyodu ama gecmiyodu asla
Merdem63 Bende 16 haftayım benmde wardı ama ılk gunlere gore azaldı fazlasıyla yavas yavas gecıyor 🌸 cınsıyetınz belli mi
bersah34 busrao53 ay bendede var o şeker ve sakız çiğneyip yemekten dişlerim çürüdü hep bı gecseydi artık ne zaman geçer bilmiyorum 20 haftalığım
Aleyna_Yilmaz busrao53 Maalesef o durum bendede oldu. İlk gebeliğimde de yaşadım şuan da yaşıyorum ben sürekli dişlerimi fırçalamaktan gargara yapmaktan başka çare bulamadım.
fb9706 Bende de vardi bulantilarim azalsa bile o kotu tat yüzünden tekrar midem bulanıyordu neyse ki 16 17 hafta gibi geçti bende zamanla azalarak geçiyor birkaç hafta daha bekleyin doktorum bana geçmezse gastroenterolojiye yönlendireceğini söylemişti.
Kubrakopuz53 bebetomveben_ onunla ilgili olabilir miden için bir ilaç kullanıyor musun? Şurup içiyorum ben geçirdi mide yanmamı. Tükürükte azaldı ama tamamen geçmedi 🫠
bebetomveben_ Kubrakopuz53 ya ne güzel prilam kullanıyorum ama bi etkisi olduğunu sanmıyorum 14 haftalık olduk bugün belki ondandır sanki ben de azaldığını hissediyorum ya da alıştım bilmiyorum hayırlısı olsun artık 😇