Kızlar bende yaklaşık 2 senedir pcos var ama hormonlarim hepsi iyi durumda hormonlarimda sorun yok gibi sağ yumurtalik hafif tembel dedi doktorum Haziran ayindan beri bebek denemesi yaouyorux ama meaalesef olumsuz bu ay 12 Ağustos pik gördüm değerlendirdik 15 gündür uçları dik ve kahverengi rengi değişik yani uzun süredir agriili 25 agustos adet oldum bugün bitti hala göğüs ağrım devam ediyor 1 tane test yaptım yinede o da negatif ne yapmam lazım başına gelen var ki goshukserim beni şüphelendiriyo artı ara ara kasıklarım agriyor destek ve tecrübe cümlelerinizi bekliyorum