Kubra001111 Kızlar sezeryan doğum yapalı 61 gün oldu adet olmadım henüz siz ne zaman adet olmustunuz peki regl gormuyoken hamile kalan oluyor mu bilmedigimden soruyorum
Esma006 Kubra001111 hamile kalınır ama emziriyor isen 6 ay görmeyen var 12 ay görmeyen var test yap yine canım bir yılı aşar ise o zaman doktora git normal yani emziren anneler görmez deniliyor bünye ile de alakalı
Melikekrky Kubra001111 80 gün kanamam sürdü sonrasında 6 aylık oldu bebegım adet gördüm düzenli görüyorum bazen günler şaşırıyor da o da normal ama çocuk 1 buçuk yaşına kadar gormeyedebilirmissin degısıyormuş o
HumaBetul342 Kubra001111 Ben 40′m bitti 1ay kadar sonra regl oldum ama sonrasında 6 veya 7 ay kadar olmadım. Görümcem de 1 sene boyunca olmamış. Kişiden kişiye farklılık gösterir
Pembe_bulut Doğumdan 13 ay sonra adet oldum canım ben. Sezeryan olmuştum… Tabii bu şekilde de hamile kalınabilir.
Queenhera Ben doğumdan tam 82 gün sonra adet oldum. Sezaryen sonrası kanamam yaklaşık 3 hafta sürmüştü. Ve o ilk adette aşırı kanamam oldu depend falan kullandım.