İlk dozu oldum ertesi gün ağrı oldu hafif hareket ettirken başka bişey olmadı 1-2 gün sürdü en fazla hemen geçti ama eve gelir gelmez düzenli aralıkla aşı yerime buz tamponu yaptım çabuk iyileşir demişti ebe haftaya 2.doz var bakalım inşallah oda böyle hafif geçer