Canım benim reglim normalde cok sancili olur,reglden 4 5 gun once dedigin sancilar bende de oldu ama yerlesme kanamasi agrisiz geldi reglim sancili olmasina ragmen. Lavabkya gittiğimde fark etmistim aktığını da,regl olsaydı agri da olurdu diye düşünüp test yapmıştım.Bana regl baslangici gibi geldi,ama yine de kan ver benim de yerlesmeden bi sure sonra dusuk riskim vardi ihmal etme yarın kadin acile git regl baslamazsa