zeynepsenmehel Merhaba cuma doktora gittim kese var bebek daha yok dedi bir hafta sonra gel dedi şu an inanılmaz sol kaşık ağrım başladı neden acaba kızlar
zeh6363 zeynepsenmehel canım banada öyle oldu kese var bebek yok dedi 1 hafta sonra gittim kalp atışları dinledik çok şükür
Feyhan Bende şuan 5 haftalık oldum ama henüz doktora gitmek için çok erken 6 haftada gideceğim hem kese hem bebek görünür inşallah kalp atışını duyarım
derryaaneva zeh6363 bende procoktor erken gebelik testi yaptım 2 tane iksinde de silik çıktı kan verdim kanda çıkmadı neden olduacaba yaa
zeynepsenmehel 5 haftalık dedi ama benim çok ağrım var şu an sol kasık sol karın napcam bilmiyorum uyutmayacak derecede
zeh6363 zeynepsenmehel acile git bence o kadar şiddetliyse bende olmadı ama herkesinki farklı olabilir git için rahat etsin
Mucize157 zeynepsenmehel içini ferah tut benimde çok ağrım vardı sonradan ara ara yokladı geçiyor sadece stres yapma yeter
Nur81 derryaaneva testler yanlış olabiliyor kan doğrusudur olsaydı önce zaten kanda yükseliyor beta değeri test doğru olsaydı zaten kanda kesin çıkardı