Pamuk5 Kızlar hangi marka ve model ateş ölçer aldınız geçen eczaneye sordum omron ve braun önerdi brauna baktım internetten 1.500tlye de var 3.500 tlye de var hamileyim bebeğim için alacağım öneriniz var mı
Catperson Pamuk5 braun kulaktan ölçer var bizde 7 yıldır kullanıyoruz. Doğum yaptığım hastanede onu kullanıyorlardı sorup almıştık. Şimdi daha güncel modeller vardır belki bilemiyorum.
Baklavaseverim Pamuk5 Braun kulaktan ölçeni aldım ama önermiyorum asla çünkü uçları ateş pahası resmen saçmalık hem makineye 3. Ay da 2500 verdik hem uçlara 400 veriyoruz
Rabiul Pamuk5 nexus aldım kulak ve alından ateş ölçer aynı zamanda evi de ölçüyor , ama Dr koltuk altından olan her zaman daha güvenilir öyle alın dediği için artımedin ateş ölçerini de aldık
tugba6333 Canım walla bence en düzgün Ateş ölçerler koltuk altından ölçülen ateş ölçer ,ben wee baby nin ateş ölçerini aldım
Catperson hhllyyaa IRT-3030 modeliymiş. Fiyatından bihaberdim şimdi gördüm şok oldum 🫢 Yedi yıl önce almıştık biz, doğum yaptığım hastanede bundan kullanıyorlardı.
hhllyyaa Catperson bende ondan alayım diyorum diğer modellerinden daha uygun en azından memnun birilerini duymak güzel
Catperson hhllyyaa ben memnunum inşallah arıza falan yapmaz ikinci çocuğumu da büyütürüm onunla 🫢 fiyatları fena artmış hiç bakmamıştım ben, şok oldum.