yenianne51 Eşim geri çekilme yöntemiyle korunuruz başka hiçbirşeye gerek yok diyor spriale karşı daha bebeğim 1 aylık başka istemiyorum napabilirim
cilvelilahmacun yenianne51 Spirali kendine takacaklarini sanıyor galiba. Aksi takdirde kendisiyle ilgili olmayan bu korunma yöntemine karşı çıkmasının baska açıklaması olamaz.
Elilar2225 Yani eşiniz sizin bedeninizde olacak bir şeye ne hakla karşı olabilir anlamadım. Siz korunmuyorsunuz zaten söylediğiniz bir yöntem değil
Gulcan_89 yenianne51 tüpleri bağlatma diyorlar ama nasıl oluyor bilmiyorum. Sezeryan olurken yapılabiliyor mu acaba. Sonrasında sıkıntı oluyor mu yaptıran varsa cevaplarsa seviniriz 😀
Aselimm2 Gulcan_89 bende düşünüyorum 2 Gebeligim suan sezeryan esnasında bağlıyorlarmis ama ekstra ücret alıyorlar mı bilmiyorum. Bende doktorumla görüşecem bu konuyu yaptırmayı düşünüyorum kesin çözümmüş ve 30 yas üzerine yapılıyormuş eşin onayı ile
nidosh yenianne51 3 aylık iğne ya da implant olabilir ama mutlaka bir korunma yöntemi ekleyin geri çekilme yanına en azında bebek biraz büyüyene kadar. Ben de geri çekilme ile hamile kaldım ama zaten düşünüyorduk biz
Aselimm2 yenianne51 ay sakın öyle bir hata yapma asla korunma yöntemi değilmiş bende onu anladım. Biz prezervatif arada da geri çekilme ile korunduk şükür ki yine de iyi idare etmiş suan hamileyim ve geri çekilme ile kaldım yüksek ihtimalle
Ksm5 yenianne51 geri cekilme bir korunma yöntemi sayılmaz bence, en iyisi ve doktorların önerdiği yöntemlerden birisi prezervatif