Nevagibi Cyd7 ay bilmiyorum ama üstte kalsın bende bugün Sarımtrak akıntı gördüm, 4-5 gün öncede olmuştu
Eren1 Cyd7 enefeksıyon veya hamılelık diye biliyorum kaşıntı koku yanma var şse enfeksıyon diğer türlüsü bende suan mevcut sarı akıntı baya altm ıslanıyor resmen