Adet gunum geceli 4 gün oldu gebelik testi kendim yaptım pozitif çıktı ama doktora gitmek için acele etmek istemiyorum gittiğimde kalp atışını da duyank istiyorum şu an tahminen 5 haftalık falandır ne zaman gitmeliyim 1 ay sonra gitsem çok mu geç olur