Byzz61 bilmiyorum ama bence âdetten farklı ya bir de hamile olduğunu hissediyorsun ben bu o ay normalde hamilelikten yana hiçbir umudum yoktu niyeyse çünkü sürekli negatif görmekten yılmıştım artık o ay bir de sadece iki kere ilişki olmuştu yumurtlama dönemini değerlendirmiştik ondan mıdır bilmiyorum anlık böyle çay içerken reglime 2 gün kaldığını bile unuttum. Bi his geldi acaba bu sefer hamile miyim diye heyecanla koşa koşa lavaboya gittim test yapar yapmaz pozitif gördüm gerçekten hissediyorsun o his geliyor sana