Canımlar 30. Haftadayız. Belimden sağ böbreğime doğru vuran bir ağrıyla beraber karnım alt tarafı kasıklarımda bi sancı var. Belim sürekli ağrıyor sağ bacağıma kadar iniyor belimin ağrısı kasıklarıma ara ara bıçak saplanır iğne batar gibi oluyor geçiyor. Karnım sertleşiyor sanki bebek içerde tek bi yerde toplanıp baskı yapıyor gibi kasılıyor karnım. Normal mi bu durum ?