Kızlar hamileliğimi çarşamba günü 29,30 işe öğrendim yarın tekrar kan vereceğim doktora da gittim pazar günü tekrar kan tahlili istedi ama regl olacak gibi bir sancım var geçiyor sonra yine bir anda başlıyor hissettiriyor kendini sanki şimdi olacakmışım gibi sonra yine geçiyor bu normal mı çok endişelendim