Aler normal doğum yaptım bende 20gun once devlette ılk dogumumdu gece adet agrısı gıbı karnım agrımaya basladı sabahına kalktıgımda pembemsı sızıntı seklınde kanamaya benzer su geldi ben hemen hastaneye gttım ama açılmam gıttıgımde 1cmdi aksam7de gırdım sancı ertesı gune kadar bekledım sunı sancı takıldı acı vermedı diyemem ama dogum sancıdan daha kolay gıbı geldı sancı ınsanı yıpratıyor sadece