gelincik3278 Bu ilaçları kullanıp hamilelikte onların muadili daha sağlıklı ilaçlar kullanan var mı, bebek düşünüyorum ama bu aralar yine geldiler vazgeçecek gibiyim bebek düşüncesinden
ozlemiracc gelincik3278 şimdi şöyle söyleyeyim benim oğlum otizmli 8 yaşında ve bizde risperdal kullanıyoruz bence ilaçları kullanırken gebelik düşünmeyin ilaçları bi anda bırakmakta nasıl olur bilemiyorum. Yan etkileri cok cok fazla ben oğlumda gözlemiyorum 1 ölçeğe yakın kullanıyoruz.
gelincik3278 ozlemiracc bi evladım var çok şükür ona hamileyken kullanıyordum bıraktım çok şükür kızım sağlıklı tekrar düşünüyorum ne zaman olacağını bilemediğim için bırakamıyor malesef bırakılmıyor
ozlemiracc gelincik3278 dozu doktorunuzla görüşüp azaltarak bırakabilirsiniz belki, sonrada gebeliği düşünebilirsiniz. He belkide gebelikte bir yan etkisi yoktur bilemiyorum. Teşekkür ederim Allah sizede şifa versin inşallah 🙏