fatmanur2707_ 3-4 haftalık bi gebeliğin var daha dün öğrendim araya haftalık sonu girdiği için kadın doğuma gidemedim Kalp atışı ve kese görünümü ne zaman oluyor
Nazli_3009 fatmanur2707_ beta 3000 civarı olunca kese görülüyor ondan 1-2 hafta sonra da kalp atışı duyulur ama kişiden kişiye göre değişiyor kiminin daha erken oluyor kiminin daha geç
SuEr_Tu1512 fatmanur2707_ Ben 5+3te keseyi gördüm, 7+2de kalp atışını duydum. Sizinde 5.haftaya girmiş olsun gittiğinizde en azından keseyi görürseniz içiniz rahat eder