Arkadaşlar merhaba. Normalde çok soğukkanlı biriyimdir ama hamile olduğumu öğrendiğimden beri bi paniğim. Aman kese görünecek mi aman bebek görünecek mi aman kalp atışını duyacak mıyım diye diye doktora stresle gidiyorum. 5.hafta keseyi gördük 7.hafta gel kalp atışını dinleyelim dedi salı randevum var 7haftalık oldum ama çok panik oluyorum hep kötü yorumlara denk geliyorum. Riskli bi gebeliğim ya da bir hastalığım da yok değerlerim ve beta değerim çok güzel oysa. Ben gibi olan var mı?