Arkadaşlar ben 5 haftalık gebeyim daha doktora haftaya gideceğim 6 haftalıkken 1000 km bi yolculuğa çıkmam gerekiyor memlekete gideceğiz bu yolu ikiye bölüp bir gece bi yerde kalıp dinlenip öyle devam edeceğiz 10 gün içinde gidip geleceğim bi sorun olur mu çok korkuyorum siz yolculuk yaptınız mı bu haftalarda hiç