27avustos Kızlar merhaba. Ben 2 gün önce beta verdim 195 çıktı doktor gebelik var dedi tekrar 2 gün sonra test istedi 328 çıktı düşük dedi dış gebelik ola bilir dedi bu durumu yaşayan var mı çok korkuyorum
seydakrts 27avustos merhaba cnm ben yaşadım tam 2katı veya daha fazla olması gerekiyor ya doktor ondan demiştr bekle bakalm inş yükselir