zeynepkazgann Sizde oluyor mu her yemekten sonra azıcıkta yasem mide ağrısı şişkinlik beni mahvediyor ya 14 haftalığım
prenses99 zeynepkazgann bende oleyim yemek yemeye korkuyorum gaz sancisindan duramiyorum siskinlik gecmiyor acikincada mide bulantisi basliyor
Sarpatesinannesi zeynepkazgann 8 haftaligim 1 haftadır bende de durumlar aynı yemek yemeye korkuyorum
0Berfin0 zeynepkazgann evet bende de oluyor ilk olduğunda kalp krizi geçiriyorum sandım ama mideymiş 😂
Meral_63 zeynepkazgann aynen öyle hemen yere uzanıyorum resmen yarım saat 1 saat aradan geçmeden kalkamıyorum yerim den 🥴
321duru123 Nefes darlığı mahvetti ölüyorum gibi bisey oluyor şişkinlik sanki dünyayı yedim de öyle oluyorum biseyler yemeğe korkuyorum 21.3 teyim geçicidir insaAllah yoksa ayvayı yemişim
zeynepkazgann 321duru123 bende öyleyim daha başındayım ben bi de bu sürekli böyle giderse vallaha bende ayvayı yedim
zeynepkazgann prenses99 şuan bu dediğinin aynısı yaşıyorum her yediğimde meyve yesem bile ya dok ta r gaviskon verdi o bi tık iyi geliyo ama gaz çok kötü ya
semagok Aynıyım insanlar çok az yedin ama diyor ona rağmen midem şişiyor nefes alamaz oluyorum 3 haftadır falan belirgin böyle geçen hafta çok rahatsız etti doktor mide ilacı verdi 24+2 yiz şuan
zeynepkazgann semagok evet bana da diyorlar bişey yemedin ki şişiyosin diyorlar ama iki lokma geçsin hemen kıvranmaya başlıyorum
zeynepkazgann 0Berfin0 ay bende öyle bi de hanik atağım var ve yaprak dökümünde cemin midesinin ağrıdığını kalp krizi geçirdiği sahneyi izledim sonra pskolojikmen dedim aha bende geçiriyorum yemin ederim mahvoldum
prenses99 zeynepkazgann iyi geliyormu bende doktoruma sorsam cok kotuyum karnim aciyor cok zaten bagirsagimda sıkıntı vardi hamilelikten once yavas calisiyormus iyice artti sanirim