Eliffbaby ayy evet aynı haftalar aynı serüven bakalım nasıl tamamlayacağız🥰 bahsettiğiniz korkular bende de var. Suyum sınırda fazlaydı uzun süredir, doktorum 39.haftada suni sancı ile başlatmak istiyor doğumu. En son geçen pazartesi öyle konuştuk yani. Bakalım bu pazartesi durum ne olacak ama bizim kızın pek acelesi yok gibi umarım sezaryene dönmeyiz🥲 sizin bebeğinizin kilosu boyu nasıl? İrilik açısından normal doğum sıkıntı olur diye endişeniz var mı?