gulnaars valeriaa_ peki o usgenin yanında küçük fotolarda var onlar ne canim bakarmısın?😅❤️ biraz şaşırdımda orda yuvarlak gözüküyor böyle ayri
aylah61 Zehramez34 üstteki fotoğrafta bebeğin bacak arası göründüğü için yorum yaptım yoksa pek anlamıyorum. Sağlıkla kucağınıza alın bebişinizi
ayseekc61 Mervekaram22 teşekkür ederim yorumun için canım iki defa doktor kıza benzetti en son kontrolde de çıkıntı var gibi dedi ama Kordon’da olabilir dedi kafam iyice karıştı
ayseekc61 Mervekaram22 ilk gebeliğimde oğlumu 12 haftalıkken öğrenmiştim canım bunda iki farklı doktora gittim biri iki defa kıza benzediğini söyledi diğeri de sanki çıkıntı var gibi dedi kafamı iyice karıştırdı