_Uykusuzanne1 Kızlar geçen hafta post açmıştım acele ediyordum hamile miyim değil miyim diye😂😂😂 bugün kan verdim beta 44 çıktı 9 gün oldu daha gittikçe yükselir mi bunda sıkıntı var mı 2. Gebeliğim
_Uykusuzanne1 SuEr_Tu1512 ayyy çok mutluyum ilk çocuğumda adetim 1 hafta geçmesine rağmen test yapmıyordum bunda bi tuhaf oldum sanki ilk gebeliğimmiş gibi😂
SuEr_Tu1512 tahamommy Senin doğuma bişey kalmamışş, benim daha çookk🥺 Sende sağlıkla kucakla inşallah 🤲🥰