su_96 hayır hamile kaldığımı öğrendiğim an başladım, ikinci gebeliğimde sadece ecopirin kullandım ama dokuzuncu haftada düşük yaptım. Sonra bir kimyasalım oldu. Şimdi dördüncü hamileliğim sabahları coraspirin akşamları Oksapar iğne ile devam ediyorum di