evosu 8+5 günlük hamileyim. 6. Haftada minik kahve leke ile acil hastaneye gittim. O haftadan sonra ara ara kanama ve leke oldu her olduğunda gittim. Progestereon 3×2 fitil kullanmaya başladım. İçeride kanama alanı yok denildi progesteron dan olduğu söylenildi. Kahve lekeden tekrar kanamaya döndü herhangi bir ağrım yok. Salı günü randevum var. Bu durumu yaşayan var mı ? Daha önce kayıplarım var. Çok korkuyorum .
Gulcinkc evosu bende 5+5 im 2 gün önce kahverengi lekelenme olmuştu bugün pembeye döndü , fitil kullanıyorum , bende tekrar bi doktora gideceğim pazartesi yada Salı çoğalmaz umarım 🙏🙏
myangelson evosu hemen doktora gidin. Düşük önleyici kullanırken aktif kanama görülürse acile gidilmesi gerekiyor.
Seymatrkay evosu Progestanla hiçbir alakası yok. Kese oluşumundan sonra çocuğun yerleşmesinden kaynaklı bu tarz kanamalar olabiliyor. Ağrı yoksa sorun yok. Kanama alanı olmasa da lekelenmeler olabiliyor. Zamanla geçecektir. Progestanı ihmal etmeyin.
tkrk evosu sürekli yattım ben 3 gün uzandım sabah ve gece yatmadan progestan fitil kullandım uzanın ve fitili yerleştirin stres yapmayın gurbettesiniz iyi şeyler düşünün sürekli bacaklar yukarda dinlenin geçmiş olsun
Bmelekkk Kan sulandirici kullanıyorsanız o da yapmış olabilir,yada bazen kese yerleşimi kılcal damar üstüne denk gelince oluyormuş büyürken , yada rahim ağzı yada vajina kaynaklı, bı acile gidin isterseniz beklemeyin saliya kadar
evosu Bmelekkk kullanıyordum 1 hafta oldu bıraktım . Yurtdışında yaşıyorum maalesef burda randevusuz gitmez imkansız . Yorum için teşekkürler 🙏
Bmelekkk evosu geçer umarım, doktora gidene kadar ev isi yürüyüş vs yapmayın , yemek yemek ve WC dışında kalkmayin istirahat edin, bol su için
Gulcinkc evosu evet kullanıyorum fitil olarak , içinizi ferah tutmaya çalışın yatın dinlenin kafanızı başka şeylere yönlendirin. Rabbim alacak nefes verdiyse hiçbirşey engel olamaz 🤲 tez zamanda geçsin gitsin inşallah 🙏
evosu myangelson maalesef yurtdışında yaşıyorum burda gitmek imkansız Türkiye de olsam şimdiye 100 kere giderdim . Beklemek zorundayım randevu gününü
myangelson evosu ne saçma Allah korusun düşük riski gibi bir durum varsa noluyor biz birşey yapamayız diyip geri mi gönderiyorlar ? Hastaneye yatış tedavi falan yapılması gereken bir durum belki 🤦🏻♀️ Çünkü ilk hamileliğimde düşük riskim vardı doktorum düşük önleyici ilaç kullanırken kahverengi lekelenmeleri normal karşılarız ama kırmızı ve pembe taze kandır hemen acile gidilip muayene edilmesi gereken bir durumdur demişti o yüzden hemen gidin dedim bende. İnşallah önemli bir durum yoktur
evosu myangelson maalesef Avrupa’da ki sistem bu şekilde işliyor. Her hangi ilaç veya tedavi verilmiyor. Sağlıklıysa bişey olmaz kafasındalar . Genel anlamda hastaneye ulaşmak çok çok zor
myangelson evosu doktora gidene kadar siz uzanın bir iş yapmayın o zaman. Ayaklarınızın kalcanizin altına yastık koyarak yatın bol su için
Kavak99 Merhaba, doktor progestan yazdı. Yatmadan bir adet fitil olarak kullanacaksın dedi ama verdiği ilaç normal tablet. Yanlışlık olabilir mi? Yoksa bu ilaç fitil olarak da kullanılabiliyor mu? İnternette fitl formunu ayrıca görünce şaşırdım merak ettim.
anneoluyorummm103 Kavak99 hem hap hem fitil olarak kullanıldığını ama hap olarak alınca yan etkilerinin çok olduğunu söylemişti doktorum bende fitil olarak kullandım küçük yumurtaya benziyordu şekli ve yumuşak
SimgeTopcu Kavak99 bend e kullanıyorum aynı ilaç hem ağızdan hem vajinadan kullanılıyor beyaz bir kapsül
evosu anneoluyorummm103 @Kavak99 bende böyle biliyorum . Hem hap hem fitil olarak kullanılıyor. Prospectusüne baktınız mı ?
evosu Seymatrkay çok teşekkürler evet insan istemez korkuyor panik oluyor. Hepimiz sağlıklı bir şekilde kucağımıza alalım inşallah