dilek190 Hamileyken sigara içmek, bebeğin gelişimini olumsuz etkiler ve erken doğum riskini artırır. Ayrıca ileride astım vs gibi solunum yolu hastalıklarına yakalanabilir çocuğunuz. Gebelikte sigara içmeyi bırakın, pasif içici olarak sigara dumanına bile maruz kalmamanız lazım.