Kızlar bebeğimin 4. Gün sarılık değeri 9 çıktı, doktor mama önerdi , işte saat başı emzirmeye çalışıyorum 2 saatte 1 de 30 ml mama veriyoruz , sarılığın ilerlememesi için tavsiyeniz var mı?
Büyüklerimiz saat başını beklemeyin daha sık emziriin diyor. Doktor hafif orta sarılık var dedi ama artmasın istiyorum.