umidadem Sağ ayakta hafif şişlik var ustune basınca boyle çukur iz kalıyor yaşayan varmı ?? 31+1 haftalık Olduk bu arada
Ysn umidadem tek ayakta ise bi doktora gidin belki doopler çekilir arkadasimin oyle olmustu dooplee cektiler
Aysesare umidadem ellerinizde var mı ödem ? Tuzlu yediyseniz fazlaca ondan olabilir yada gebelik zehirlenmesi de bu şekilde belirti veriyor
Hayale umidadem bende öyleyim en cok sağ ayagim siskin barmagimi ayagima viruryorum vurduğum yerde batık oluyor😂
Ysn umidadem pihti atmıştı kan sulandirici igne başladılar ama onda oyle oldu diye szde de olcak değil herkesin durumu farkli em güzeli doktkra görünmek:)
umidadem Ysn tamam teşekkürler eğer arkadaşınızle konuşma şansınız olsa bi sorabilirmisiniz baş dönmesi sarsemlikte eşlik etmişmi lütfen
Aysesare umidadem dilerseniz bir hastaneyi arayıp doktorla görüşün. Daha iyi bilgi verecektir. Haftan ileri de oldugu için ihmal etme derim
umidadem Aysesare aradım 2 hafta sonra randevu var özel hastaneyi aradım kendi doktorum gel tek ayaksa dedide ama maddi olarak şu anda musait değişiz😞
031965 Bende var doktorum yüzün şişerse gel dedi. Tuzu azalt dedi ödem işte bu ara normal ☺️ Ama tansiyonunu ölçtür haftada bi kaç kez doktorum öyle söyledi
Aysesare umidadem inşAllah birşey yoktur diyelim , maddi açıdan elverişli değilmiş durumun keşke sorsaydın önemli birşey olabilir mi diye
umidadem Aysesare devlete gittim d-dimer (kalitatif) 0.99 çıkıt yüksekmiş o ne anlama gelir neyin neysi anlamadım internete yazıyorum pogtılaşma falan diyo korkuyorum valla ayak ultrason çekildi iyidedi ama