Melike_mlke 19 haftadayım en son bu hafta gittik ama hiçbir şekilde yüzünü göremedik hep sırtı dönüktü aç mı gidiyorsunuz tok mu gidiyorsunuz kontrole yada giderken yediğiniz bir şeyler var mı
Aysegul_ll Melike_mlke ben hep giderken çikolata yiyordum 2-3 tane ve vişne suyu içiyordum gayette hareketliydi
Mavi37 Melike_mlke tok gidin mutlaka çok etkiliyor benek hareketini birde çikolata meyve suyu içebilirsiniz yürüyüş yapmakta fayda eder
MnvAkcl Melike_mlke Ben de 21. Haftada gittim en son o haftaya kadar pek göstermiyordu yüzünü sırtını dönüyordu en son gittiğimde kahvaltı yaptım üstüne az bir çikolata ve türk kahvesi içtim çok net bir şekilde gösterdi yüzünüü 😻 çikolata kahve diyorlardı da inanmıyordum doğruymuş 🤩
armanbebekk Melike_mlke 37 haftalık olduk her kontrole tok gidiyorum şimdiye kadar sadece 1 kere yüzünü görebildik erkek olduğu halde inatla saklıyor kendini 😂
anneolmakneguzel_ Melike_mlke sabah saatlerine alıyorum sıra beklememek için cogu zaman aç gidiyorum. Oglumda yuzunu göstermiyordu, buda göstermiyor. Dogunca goruruz artık😂
gizemgul_1 Melike_mlke her kontrole tok gidiyorum arka taraf daha sıcak olduğu için dönmeyince dönmüyorlar 2 aydır göremedik :/
gizemgul_1 Melike_mlke evet doktor plesenta varya kan akımı arkan tarafta daha sıcak oluyor rahat geliyor demişti :)
demirrleydi_ Melike_mlke eğer gideceğim zaman kan tahlili alınacaksa aç karna gidiyorum ama normal rutin kontrol ise tok karna gidiyorum ben normal kahvaltımı yapıp çıkıyorum doktorum her defasında bu bebeğe ne yedirdin yerinde durmuyor diyo sen gidince bir soğuk kahve ve çikolata ye bebekler bunlarla coşuyor resmen