senaaaaaaaaaa Kızlar bebeğim 15 günlük avmue gidecektik kardeşlerimle dolaşmak için. Eşim sakıncalı değil mi dedi içime kurt düştü benim de.. sizce çıkmamak mı lazım ne yapsam bilemedim
SemaNurSoy97 senaaaaaaaaaa Yoo çıkabilirsin çocuk zaten arabanın içinde olacak emzirme saatinde emzirme odalarıda var senin içinde hava almak iyi olur kendine vakit ayrımış olursun
YyyyYasemin senaaaaaaaaaa neden sakıncalı olsun ki bence problem olmaz nasılsa 1 haftalık bebeği enfeksiyon kapar kapmaz demeden hastaneye bile sokuyoruz kontrol için o yüzden hiç problem olmaz emzirme odaları vs var arkadaşın dediği gibi değişiklik olır
minismom senaaaaaaaaaa avm gibi kapalı alanlara degilde acık alanlara gitseniz daha iyi olur bence 😊 sende bebiste hava almıs olursunuz bide bu aralar salgın var hafta sonu avmler kalabalıktır kimde ne var bilinmez acık yerler daha uygun olur canım
senaaaaaaaaaa SemaNurSoy97 doğumdan önce çıkarım ne var diyordum da başkasından böyle duyunca bi emin olamadım
senaaaaaaaaaa YyyyYasemin ben de aynı düşüncedeyim aslında ama içime kurt düştü işte fikir almak istedim 🥲🌷
senaaaaaaaaaa nilsumm ben de öyle düşünüyorum aslında da duyunca bi kurt düştü içime ister istemez :D
[silindi] senaaaaaaaaaa bebeğinizle dışarı çıkabilirsiniz elbette ama avm cafe restoran tarzı yerlere sokmak için daha küçük bence. Bağışıklığı tam gelişmediği için enfeksiyonlara açık oluyorlar.
cilvelilahmacun senaaaaaaaaaa Hijyene dikkat ettiğiniz müddetçe sakıncası olmaz Sadece toplu yerlerde ekstra dikkat edin