abc135_ Arkadaşlar Diyarbakır da önerebileceğiniz çok iyi bir kadın doğum doktoru var mı? Özellikle sezeryan olup memnun kaldığınız lütfen yardımcı olun
Cerenerc Ben doğum yapmadım ama gebeliğimin ilk 15 haftasını Memorial sabire hocada ilerlettim gayet memnundum tavsiye ederim