Seymatrkay aa bilmiyordum sadece eleştirmek ve yorum yapmak için bu platforma katıldığınızı, elbette her insanın anlayışı, yaşayışı ve bakışı farklı. Lütfen bazı konuları eleştirirken tepkili davranmayın, özellikle de bana. Konu ile alakalı yorum yapın. Öz eleştiri yapıp daha sonra yorumlarınızı bir gözden geçirin. Hayat o zaman daha da yaşanılabilir bir hal alabilir.