teachervera bende normal klasik ajdalardan vardı çok yamuldular egriliyolar gidip burma yaptım onları en son yaptıgım ikili burmayı ajda ve normal burmalardan daha çok begendim o 10 gram bence ajdadan daha güzel duruyo dier burmalar klasik 3lü burma en alttaki ikili burma çok daha şık bunlarıda 2li burmaya çeviririm yakında😂😂
