Nevagibi Cyd7 benim bat 5 Eylül henüz yapmadım 2eylüle kadar da yapmicam :( çatlamanın 8. Günündeyim henüz
Mavimsimavi Cyd7 bat 1 eylüldü ama 2 gün erken olarak adet oldum 😞 bu aydan çok umutluydum çünkü yumurtlamayı felan değerlendirdim nasip değilmiş 😞
Canan__ Cyd7 yaptım ben cnm bugün 2 test yaptım 2 sindede silik var ama yalancı pozitif yada kimyasalsa diye kan veremedim bat 4 ü
Cyd7 Nevagibi Canan__ Kızlar belirti olarak sol kasık ağrısı yaşayan var mı bacağıma da vuruyor bacağım da ağrıyor ama kasık ağrım 1 haftadır var dün ve bugün test yaptım negatif
Canan__ Cyd7 ben yumurtlama döneminde yasadım kasık ağrısını şimdi sadece karnımda kasığımda bi rahatsızlık hissi var ama ağrı değil bide arada bir pıt pıt karnım atıyor çok saçma ama heralde psikolojik
Nevagibi Cyd7 benim gecen gün çok şiddetli belim tek taraflı olarak ağrıyordu ve ağrım soldaydı bugün geçti kasıklarıma da vuruyordu ama bacak ağrım olmadı
arsesraa Mavimsimavi canım üzme kendini bence bu ay forumdan çok oludugum kadarıyla önemli olan pikten iki üç gün öncesinden itibaren Pik günü dahil ilişki diyorlar, eğer bu ay da deneyeceksen öyle dene istersen
Mavimsimavi Cyd7 Kesildi bir saat önce anlamadım ne yaşıyorum ilk pembe renk geldi ped dolmadan afedersiniz bir yerinde az bir şey var saatlerdir yok öyle kanama
Mavimsimavi Cyd7 8 saat boyunca öyle bir kanama gelmedi normal mi yani ben ilk defa böyle birşey yaşıyorum normalde birden gelir ve benim çok yoğun kanamam olur