mavi123_ onu bende anlayamadım, ilk doz olarak boğmacalı dediler bende o iğneyi oldum, daha sonra serklaj olup erken doğum riskim olduğu için diğer dozu tamamlamadım. Ama sizdeki gibi hiç eklem ağrısı tarzında bir şey yaşamadım sadece çok hafif kol ağrısı yaşadım ben