Bu dönemde mide bulantısı hala oluyor mu arada sizde de ? Bende kaygı depresyon gibi sorunlar da var ondan mı oluyor yoksa hamilelikle karışıyor mu bazen anlamıyorum..
birde aşırı enerjim yok hemen yoruluyorum tansiyonum genelde düşük seyrediyor , yani o 2. Trisemer enerjisi filan bana gelmedi . Temizlik vs hiçbişey yapasım gelmiyor benim ya anca evde öyle yatayım ama bukez de aşırı sıkılıyorum. Siz nasıl vakit geçiriyorsunuz evde