Papatyam_8 tırnak makası, banyo seti, biberon, emzik alabilirsiniz. Biberon belki kullanmazsınız bilmiyorum ama doğumdan sonraya bırakmak da çok mantıklı gelmiyor bana.
Beşik alabilirsiniz. Ben ana kucağı almadım. Alanlar var. Bilmiyorum kullanışlı mi değil mi. Çıngırak, yenidoğan için zeka kartları, isteğinize göre oyun matı. Bir de ben portatif beşik almıştım salona. Çok kullanışlı oldu benim için. Aklıma gelenler bunlar.