NurAyse_nur Civil ve ebebek işimi gördü her türlü ihtiyaci karsiliyor ama online almadim 2kizannesi30
minikoglum 2kizannesi30 en ucuz bebek market oğluma ordan almıştım hep şimdi ikinci oglusuma da ordan alıyorum
Hasret18ayaz 2kizannesi30 valla ben bı sayfadan alışveriş yapıyorum bebekcigiyim çok memnunum aşırı uygun fiyat kalitesinde gayet iyi tulumlar 135 pijama takımları 125 hastane cikislar 450 organik 6 li çoraplar 100 5 li takımlar 200 zibinlarin 3 tanesi 200 fiyatlar mükemmel herşeyi ordan alıyorum artık çokta memnunum ebebegin falan yolunu unuttum
2kizannesi30 Hasret18ayaz https://www.instagram.com/bebekcigiyimtr?igsh=MWNneWJ3YWplemQ1bA== Online yokmu
NurAyse_nur 2kizannesi30 civil e bebege gore daha uygun ama e bebekte uygun olanlarda civilde pahali o yuzden her ikisinden de alisveris yaptim. Mesela agiz mendili civilde pahali e bebekte uygundu 🤗
Talentedmom 2kizannesi30 kışlıklar yazlığa göre daha pahalı oluyor ama kuponla uyguna geliyor ve kaliteli de ben beğeniyorum
dedimolabilirrr 2kizannesi30 hesap fake gibi hiç güven vermedi şahsen ama benim şuan uygun bulduğum güvenilir sayfalar minicity ve en ucuz bebek market ikisinden de sipariş verdim kaliteleri de çok güzel geldi. Haricînde LCW da kod gelince çok uyguna geliyor LCWya da bakıyorum . Bir de ebebekte sürekli bişeylerfe indirim oluyor indirimleri takip ediyorum denk gelince çok uyguna alıyorum.
2kizannesi30 dedimolabilirrr bacım param olmayınca indirim yapar E bebek 😂 LCW bnde bakıyorum büyük kızıma mont ayakkabı bakacam
dedimolabilirrr 2kizannesi30 hahaha evet ya bazen öyle denk geliyor kapıda ödeme yok e bebekte olsa daha çok alabilirim her zaman anlıkta kartta olmuyor 🥲 evet LCW bende büyük oğluma hep kodla alıyorum ama bebek eşyaları büyüklerinkinden daha pahalı 🫠 ama işte LCW da son yıllarda kalitesini bozdu leke çıkmıyor artık kıyafetlerinden yani pazar malı gibi oldu
2kizannesi30 dedimolabilirrr ilk kızıma hep ordan alıyorum ya o kadar küçükku ürettikleri elbiseler şortlar fln
tugba6333 Ben tüm alışverişlerimi civil-e bebek ve trendyoldan yaptım,eğer vaktiniz varsa indirimleri takip edip alışverişinizi rahatlıkla yapabilirsiniz
2kizannesi30 tugba6333 2 ayim kaldı kışlık almm gerekiyor ablasına hadi Aralık’ta alırım da küçüğe şart
NurAyse_nur 2kizannesi30 benm kalmadi ya birincinin eskisiyle 2. Buyudu sonra o da buyuyunce onunkileri de bi daha düşünmüyoruz diye elden cikardim. Aradan 5 yil gectikten sonra hadi bi tane daha olsun dedik herseye sifirdan basladik bebek arabasi besik kiyafet 😅 simdi diyorum bununkileri sakliyim de 4. Ye yol olsun 😅😅😅😅