Kızlar ya bat 9 ya da 10u döngüm 34-35 gün çünkü. Dayanamadım 2 gün önce test yaptım negatif bugün ilk idrarla yaptım yine negatif ama şöyle bir durum var ki adetime minimum 10 gün var. Zaten çok erken değil miii adetinden 10 gün kadar önce bile çift çizgi gören var mıdır ki 😂
Ya psikolojik mi bilmiyorum ama belirtilerim var mesela
Sabahları çok zor uyanıyorum
Kasığımda batmalar oluyor bi ara sağ bacağımı uyuşturur gibi ağrılarım oluyordu
Sabahları aşırı aç uyanıyorum
Şekerim düşüyor
Sabah bulantım oluyor çok hafif
Halsizliğim var uyumak istiyorum
Çabuk yoruluyorum gibi