Merry44 ben oldum kızlar. Bebişimiz pazartesi sezeryanla alındı. Hiç dönmediği için normal ihtimali yok dedi doktor. İyikide öle oldu. Çok şükür 3 günlük olduk bile. Darısı sizin başınıza. Allahım bi sancısa kurtarsın inş. Bence dogumun ayrımı yok normal sezeryan hepsi aynı zor yani.