Kızlar mustelanın pişik kremini kullanıyorum ikincisi bitti biticek bi sıkıntı yoktu ama şu bir ayda hafif pişik oldumu hemn sürüyodum sivilcelenme yapıodu hiç kremden olcağı aklıma gelmedi çnkü ikinci bitti yani şmdi googledan baktm nedn olur die şikayet dolu orası hepsi kremden snra olmuş ve görsellere bakıyorm aynısı acırmı o yaa yavrum acısa da bilmiyoruz nie ağlıyo diyoruzz 🤦🏻♀️