iremuzmez ameliyatta hissetmiyorsunuz acı falan. Uyusukluk 5-6 saat sinra geçince ağrılar başlıyor. Ben dayanirim saniyordum ama hiç geçmeyen bir ağrı. Günlerce dayanilacak gibi değil. İlk ayağa kalktığınız an çok zor. Ağrı kesici ve antibiyotik verir zsten doktorunuz. Ben ilk 2 gun emziremedim kuvozde olduğu için. Eve gider gitmez dikiş yerini eczaneden bant alıp bantladim o şekilde banyo yaptim. Goguslerime sicak su tuttum. 3 veya 4. Günde geldi diyebilirim. Ağrı kesici fayda ediyor ama hareket ettikçe dikisleriniz ağrıyor. Ben 1 hafta sonra yuruyerek doktora dikiş kontrolune ordan da kimlik çıkarmaya gitmiştim. Çok yururseniz daha çabuk toparlanma durumunuz var. Ben ev içinde pek yurumedim açıkçası.