Gizem65 Merhabalar sevgili anneler. 16+1 de kontrole gittik ve Bebek yüz üstü pozisyonda olduğu için cinsiyetini göstermedi. Cinsiyet tahmini yapabilir misiniz?
Gizem65 Arkadaşlar bugün cinsiyet öğrenmeye gideceğim. Tahmini olanlar varsa yazabilir. Bakalım kimler doğru bilecek🥰
Minelsu0606 Gizem65 okadar baktım ki zamanında ultrason fotolarına fln kendimkini bile tahmin etim kendimdede yanılmadı. Sağlıkla gelsin inşallah ilk bebismi
Mamiko_2020 Minelsu0606 bi kızım var 5 yaşında çük şükür 🥰Birde oğlan olursa sağlıkla çok daha mutlu olurum 🥰
Minelsu0606 Zelaall kız özelede gitmişsin cinsiyeti demediler mi saan 13+6 haftalık beli oluyor aslında tahmin flndami etmedi