Canan__ ben Salı günü test yaptım ve sadece 4 -5 gün gecikmiştim gidip test aldım bundan daha silikti benim çizgim ve sonra iki çubuk test daha aldım onlarda silikti acilde kan verdim beta test 68 çıktı olabilir dediler iki gün sonra sağlık ocağına verdim 103 çıktı pazartesi tekrar gidicem gebelik var çıktı yani bence seninde var